Sunday, July 13

Bon Odori 盆踊节

今天,跟明艳,karen, 兴源去Bon Odori. 也有蛮多朋友(Ah Khai,y.e, Benson, 小乔...)去。去年我也有去,节目还是一样,不过感觉却有点不同。上次去,一直跳舞,一直玩。这次,因为有带相机,就一直拍照。本来不想带相机的,结果还是要感谢兴源叫我带去。这次,也遇到了几个中学朋友。我也忘了他们叫什么名(有点抱歉,不好意识)。Yukan 也有去,hoh 他有女朋友了咯。替他感到高兴。而我,依然。。。哈,我要去征聘男友了。有兴趣者请拨016。。。

4 comments:

Anonymous said...

hey 筱云 i hope you do remember me!
i just found your blog through yeanthing's. lol how lucky am i!
do drop by my blog too whenever you're free: http://www.wretch.cc/blog/danielm
anyway, glad to hear bout you. keep in touch!

yoyo said...

You hire your boyfriend de ah?..walao..how much per hour or per day?..or the price is depends on what will he does for u?..hehehe..

Anonymous said...

对光头佬有兴趣,在兵营帮你找?哈哈

Anonymous said...

wao... i just kidding only la, ha...